آماده سازي مبلمان فضاي باز براي اسباب كشي

شركت كنزي در امر تجهيز مبلمان فضاي باز با سابقه بيش از يك دهه خدمات متنوع ارائه مي دهد

moving outdoor furniture

مبلمان فضاي باز براي اكثر مردم بسيار مهم است. از يك طرف مي‌توانند نسبتا گران باشند، از طرف ديگر ممكن است جزء مهم‌ترين وسايل خانه ما نباشند. ما عاشق اين هستيم كه قهوه صبحانه خود را روي ميز و صندلي‌هاي تراس بخوريم يا روي تختي كه در حياط داريم ولو شويم و كتاب بخوانيم. خيلي‌ها صرف وقت در فضاي باز را به ماندن در داخل خانه ترجيح مي‌دهند. به همين دليل است كه نحوه جمع كردن اثاث ، ميز و مبلمان فضاي باز براي جابجايي ذهن خيلي‌ها را به خود مشغول مي‌كند. كار پيچيده و سختي نيست، اما دانستن چگونگي جمع كردن و جابه‌جايي اثاث فضاي باز مي‌تواند از آسيب رسيدن به آنها جلوگيري كند.

در ادامه مطلب شما را در مورد باربري مبلمان و جابه‌جايي اثاث در فضاي باز راهنمايي مي‌كنيم.
اثاث فضاي باز عمدتا در معرض عناصر مختلف است و بايد به صورت روزمره تميز نگه داشته شود. ابتدا قبل از جمع كردن اثاث، آنها را كاملا تميز و خشك كنيد. تمام زير پايه‌هايي كه به زير پايه‌هاي ميز و صندلي‌ها زده بوديد را برداريد. مطمئن شويد تمام كوسن‌ها كاملا خشك باشند. دور آنها را به طور جداگانه سلفون يا پلاستيك حباب‌دار بكشيد و در يك جعبه بزرگ بگذاريد. وقتي داريد دور كوسن‌ها را پلاستيك مي‌كشيد ، به تمام گوشه‌ها هم دقت كنيد تا جايي باز نماند. روي جعبه برچسب و علامت بزنيد و با چسب در آن را محكم ببنديد.

وقتي تمام كوسن‌ها و بالشت‌ها را جمع كرديد، بايد صندلي‌ها و ميزها را از هم جدا كنيد. با دقت تمام پايه‌ها، دسته‌ها و غيره را جدا كنيد و هر كدام را به طور جداگانه داخل پارچه يا روزنامه بپيچيد. دور پارچه‌ها يا روزنامه‌ها را نوار چسب بپيچيد در كاميون بگذاريد. بعضي از شركت‌هاي باربري جعبه‌هايي دارند كه به اندازه كافي بزرگ است و مي‌‌توانيد از آنها بخواهيد براي شما فراهم كنند. اگر جعبه نداشتيد، هر قسمت داخل پتو بپيچيد و داخل كاميون بگذاريد.

به ياد داشته باشيد كه همه اثاث‌هاي فضاي باز مثل مبلمان فضاي باز و مبلمان باغي را نمي‌توان از هم جدا كرد. در چنين مواردي، پايه و بازوهاي مبلمان را با دقت با پلاستيك حبابي بپوشانيد، سپس كل صندلي يا ميز را پتو يا پارچه قرار دهيد. و دور پتو هم طناب بكشيد تا باز نشود.

اثاث سبك‌تر را راحت‌تر مي‌توان جا به جا كرد اما براي انتقال بايد نهايت دقت را به كار برد زياد خيلي راحت ممكن است صدمه بخورند. بزرگترين خطر براي جابه‌جايي اثاث فضاي باز هنگام اسباب كشي، خراشيده شده خود آنها يا آسيب رساندن به وسايل ديگر شما است. بنابراين جمع كردن بايد به صورت اصولي انجام شود.

باربري مبلمان و اسباب كشي
برخي از ميز و صندلي‌هاي فضاي باز طوري طراحي شده است كه خودشان تا و جمع مي‌شوند و به اين ترتيب نياز به لوازم بسته‌بندي را كاهش مي‌دهند. كاري كه قبل از خريد مبلمان فضاي باز مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه ميز و صندلي‌هايي بخريد كه خودشان تا مي‌شوند به اين ترتيب موقع جمع كردن‌شان كارتان راحت‌تر خواهد بود.

اثاث سبك را براي مدت طولاني روي هم قرار ندهيد. اينطور جمع كردن آنها براي مدت طولاني مي‌تواند موجب باد كردن و چسبيدن آنها به هم به علت تغييرات محيطي شود. در صورتي كه قصد داريد اين مبلمان را در انباري بگذاريد، حتما اين موضوع را در نظر بگيريد.
اين لوازم را بايد با دقت بسته‌بندي و جابه‌جا شوند. دور تمام پاها و بازوها پلاستيك حبابي بپيچيد و سپس هر كدام را داخل پتو بگذاريد. اگر بتوانيد اين لوازم را داخل جعبه بگذاريد بسيار عالي خواهد شد

نكاتي براي جمع كردن و جابه‌جايي اثاث حياط هنگام اسباب كشي به يك شهر جديد

قبل از بسته‌بندي تميز كنيد

اكثر مردم موقع اسباب‌كشي، جمع كردن لوازم حياط و مبلمان و صندلي ويلايي را براي آخر مي‌گذارند و اين باعث مي‌شود كه آنها را قبل از بسته‌بندي تميز نكنند. بسيار مهم است كه قبل از بسته‌بندي، براي تميز كردن اثاث حياط وقت بگذاريد ، چون قطعا بسيار كثيفند. به اين ترتيب وقتي به خانه جديد مي‌رسيد و مي‌خواهيد لوازم را سر جاي خود قرار دهيد، همه چيز تميز است و تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه پلاستيك‌ها يا پارچه‌ها يا پتوها را از دور آنها باز كنيد.

وقتي داريد اين لوازم را تميز مي‌كنيد، همچنين بايد بررسي كنيد كه هيچ حشره‌اي در هيچ كدام از گوشه‌ و كنارهاي آن وجود نداشته باشد، به خصوص اگر مي‌خواهيد به يك شهر جديد نقل مكان كنيد. چون ممكن است حشرات به جعبه و لوازم ديگر بروند.

قطعات را جدا و بسته‌بندي كنيد

جدا نكردن پايه‌ها و دسته‌هاي صندلي‌ها باعث مي‌شوند جاي زيادي بگيرند و اين هزينه جايه‌جايي را زياد مي‌كند. براي اينكه كنترل بيشتري داشته باشيد، پايه‌ها و دسته‌ها و هر قسمت ديگري كه جدا مي‌شود را جدا كنيد و دورشان پلاستيك بپيچيد. اين امر مخصوصا براي ميزهايي كه رويه شيشه‌اي دارند بسيار مهم است.

جابه‌جايي وسايل و لوازم فضاي باز

وقت آن رسيده است اثاث و مبل هاي فضاهاي بيروني مثل پاسيو، بالكن و حياط را جمع كنيد. در اين مقاله به چند نكته اشاره مي‌كنيم كه هنگام به بسته بندي و جابه‌جايي اثاث فضاي باز شما را كمك مي‌كنند.

قبل از جمع كردن پاك كنيد

اگر اين لوازم هميشه خارج از منزل قرار داشته باشند، رويشان گرد و خاك و آشغال جمع مي‌شود. با تميز كردن آنها، اين كثيفي هنگام جابه‌جايي به ديگر وسايلتان منتقل نمي‌شود.
گردو خاك آنها را كاملا تميز كنيد. اگر وسايل با آب خراب نمي‌شوند، آنها را با آب تميز كنيد. تمام اثاثي كه خيس هستند را خشك كنيد. به اين ترتيب هنگام جابه‌جاي بقيه لوازم تان هم تميز باقي خواهند ماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.