سرمايه گذاري با مبلمان ساخته شده از چوب درخت خيزران (راتان)

شركت كنزي در امر تجهيز مبلمان فضاي باز با سابقه بيش از يك دهه خدمات متنوع ارائه مي دهد

در دهه هاي اخير، مبلمان فضاي باز چوب درخت خيزران (راتان) از يك محصول با محبوبيت نسبي به محصولاتي فراگير در تمامي باغ ها و فضاهاي روباز در جوامع غربي تبديل شده اند. تركيب منحصر به فرد اين محصول با جاذبه هاي بصري در كنار ويژگي هايي از قبيل دوام، استحكام، مقاومت در برابر شرايط آب و هوايي اين محصول را به يك محبوبيت خاص در بين صاحبان املاك در جوامع غربي رسانده است و در نتيجه آن مبلمان فضاي باز چوب خيزران به محصولي محبوب و پرطرفدار تبديل شده است.
جداي از محبوبيت، مشتريان زيادي هنوز در اين مورد شك دارند كه آيا مبلمان باغي ويلايي ساخته از چوب خيزران يك سرمايه گذاري مناسب محسوب مي شود ياخير؟
قيمت هاي بسيار سنگين و بازدارنده اين مجموعه ها گاهي صاحبان املاك را در خصوص سرمايه گذاري و خريداري آنها كمي محتاط مي كند و اغلب افراد علاقه دارند مبلماني كه در جلوي چشمان آنها قرار مي گيرد ارزش سرمايه گذاري و پول پرداخت شده به آنها را داشته باشد و آن را جلوه دهد.ميزان جديت پرداختن به اين موضوع در بين مشتريان مختلف، متفاوت است اما مطالب زير به شما يك ديدگاه متعادل و بيطرفانه در خصوص فاكتورهاي مختلف در خصوص پاسخگويي به اين موضوع را مي دهد.

مبلمان فضاي باز

جذاب، با دوام و مقاوم

بيشتر مباحث مطرح شده در خصوص مبلمان چوب درخت خيزران (راتان) بايد حول موضوعاتي از قبيل ظاهر جذاب، دوام و مقاومت در برابر شرايط آب و هوايي و ساير فاكتورهاي خارجي باشد. تمامي آنها ويژگي هايي حقيقي و اثبات شده اين محصولات بوده و اغلب صاحبان املاك اين يك يا تعدادي از اين موارد را مبناي تصميم گيري خود به هنگام خريد اين مبلمان فضاي بازقرار مي دهند.

به عنوان مثال مبلمان فضاي باز چوب خيزران تنوع بالايي به هنگام استفاده در باغ ها را دارند كه فارغ از مسائل زيبايي شناختي و كيفيت آنها، جنبه هاي بصري اين محصولات به تنهايي مي تواند به عنوان توجيه اين سرمايه گذاري در نظر گرفته شود.

اما خواسته برخي ديگر از مشتريان در كنار زيبايي و جلوه خوب و مناسب آنها در باغ يا پاسيو ، دوام و مقاومت آنها در برابر شرايط مختلف آب و هوايي و ايستادگي مواد اوليه آن در برابر استهلاك و استفاده روزمره مي باشد.

به علاوه به منظور حصول اطمينان از مقاومت آنها در برابر شرايط مختلف آب و هوايي معمولا از رزين هايي مخصوصي بر روي پليمرهاي تركيبي استفاده مي شود كه مي توانند اين نگراني را رفع كنند.

با در نظر گرفتن تمامي اين مسائل، به راحتي مي توان فهميد كه تمام ادعاهاي مطرح شده در مورد مبلمان فضاي باز چوب خيزران صحيح مي باشد. اين مواد در حقيقت با دوام، متنوع، جذاب و مقاوم مي باشند. تمام اي موارد گواهي بر اين موضوع است كه اين نوع مبلمان فضاي باز يك سرمايه گذاري خوب به حساب مي آيند، اما قبل از تصميم گيري در نظر گرفتن ساير جنبه ها نيز حائز اهميت مي باشد كه در پاراگراف هاي بعدي مورد بحث قرار گرفته است.

قيمت در برابر استفاده

همانطور كه قبلا نيز در اين مقاله ذكر شد اين مبلمان فضاي باز مزاياي زيادي از قبيل تنوع پذيري و كيفيت ساخت را دارا مي باشند اما قبل از خريد آنها بايد ميزان استفاده از آنها را نيز در نظر بگيريم.
به طور مجزا، اين دست مبلمان فضاي باز قطعا يك سرمايه گذاري خوب محسوب مي شوند اما صاحبان املاك از اين موضوع آگاه هستند كه هر يك از اين مجموعه ها مي تواننند آنها را با مشكل مواجه كنند پس در نتيجه ميزان استفاده از مبلمان باغي ويلايي را قبل از تصميم گيري در خصوص خريد آنها را وارد معادلات خود مي كنند.

قطعا شرايط آب و هوايي كه اين مبلمان فضاي باز مورد استفاده قرار خواهند گرفت نقش مهمي در ميزان طول عمر آنها ايفا مي كند اگرچه همانطور كه ذكر شد اين مواد در برابر شرايط مختلف آب و هوايي مقاوم هستند اما واضح است كه طول عمر آنها در محيط هاي تحت بارندگي هاي سنگين به اندازه بخش هاي گرم و خشك نخواهد بود.

بسياري از صاحبان املاك در مناطق غير معتدل علاقه مند به سرمايه گذاري براي تفريحات چند هفته اي از مبلمان باغي ويلايي خود هستند اما اين موضوع مي تواند يك فاكتور تعيين كننده به حساب آيد به ويژه اگر مبناي تصميم گيري بر اساس منابع مالي و بودجه باشد.

در نهايت پاسخ روشني براي اين مسئله كه استفاده از مبلمان چوب درخت خيزران (راتان) يك سرمايه گذاري مناسب محسوب مي شود يا خير وجود ندارد. دقيقا مشابه با حالتي كه تصميم گيري شما وابسته به چند متغير باشد كه شرايط در هر موقعيت با موقعيت قبلي و بعدي متفاوت است. اما اميدواريم اين مقاله در خصوص بيان جنبه هاي مختلف اين مبلمان فضاي بازكه تاثيرگذار در معيارهاي تصميم گيري شما براي سرمايه گذاري بر روي آنها است، موفق آميز بوده باشد.

 

چتر و سايبان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.